مشاوره روانشناسی رایکو

مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، ازدواج و طلاق ، مشاوره جنسی به صورت تلفنی

مشاوره روانشناسی رایکو

مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، ازدواج و طلاق ، مشاوره جنسی به صورت تلفنی

راهکارهای درمان گیاهی بی خوابی شبانه

ادامه مطلب ...

بحران های نوجوانی در خانواده ها

ادامه مطلب ...

با خیانت همسرم چگونه رفتار کنم؟


در آغاز زندگی مشترک هر یک از زوجین با کلی عشق، علاقه و امید، زندگی مشترک خود را آغاز می کنند، ولی واقعا چه دلیلی وجود دارد که ناگاه یکی از زوجین خیانت می کند؟ آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که دلیل اصلی این کار چیست؟ آیا تعهد در زندگی مشترک فقط به معنای کار کردن و تامین امرار معاش زندگی است؟ بار بارا دی آنجلیس در این باره می گوید تعهد به معنای رفتار شما در تمامی روز های زندگی می باشد، نه امضا کردن سند و یا به دست انداختن انگشتر و حلقه ازدواج. هیچ یک از زوجین دوست ندارند که با خیانت همسر خود مواجه شوند ولی مسئله ای که وجود دارد این است، زمانی که متوجه خیانت همسر خود شدند چه رفتاری از خود نشان دهند. مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایکو نوشتاری را در قالب این موضوع تهیه نموده که در آن علاوه بر بیان نحوه صحیح رفتار با خیانت همسر، نشانه های خیانت همسر را بیان می نماید. 

ادامه مطلب ...

علت بی خوابی شبانه و راهکار درمان آن

علل و انواع بی خوابی شبانه و راهکارهای درمان
علل و انواع بی خوابی شبانه و راهکارهای درمان
آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که اگر یک انسان نتواند به راحتی بخوابد دچار چه مشکلاتی می شود؟ متاسفانه بی خوابی مشکلی است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و دلایل متعددی دارد. بی خوابی ممکن است ناشی از وجود یک بیماری روحی یا روانی، عادت های نادرست خوابیدن، استفاده از داروهای خاص یا … باشد. ممکن است اغلب مردم بی خوابی را در طول زندگی خود تجربه کرده باشند. بی خوابی ممکن است ناتوانی در خوابیدن، دیر و به سختی به خواب رفتن و یا خیلی زود بیدار شدن از خواب باشد. به دلیل حائز اهمیت بودن این موضوع مرکز مشاوره تلفنی رایکو نوشتاری را در این باره تهیه نموده است. همچنین  مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایکوبا کادر با تجربه خود به صورت تخصصی در این باره مشاوره انجام می دهد.  
ادامه مطلب ...

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین
مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین

تقریبا اغلب مردم اطلاعات کاملی درباره روانشناسی و مشاوره روانشناسی ندارند، شاید این مسئله برای اکثر کسانی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده اند آشنا باشد، که وقتی کسی با آن ها برخورد می کند و متوجه رشته آن ها می شود اولین واکنشش این است که شما روانشناسی خوانده ای بگو من چه جور آدمی هستم؟ ولی آیا واقعا به همین راحتی است؟ یعنی یک روانشناس فقط با دیدن ظاهر افراد می تواند درباره خصوصیات و ویژگی های او اظهار نظر کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، گر چه روانشناسی به معنای پژوهش و مطالعه رفتار انسان ها می باشد ولی بدون گذراندن جلسات مشاوره و انجام تست های روانشناسی نمی توان به کسی مشاوره داد. مشاره روانشناسی شاخه های گوناگونی دارد که در این نوشتار سعی کرده ایم درباره اهمیت مشاوره روانشناسی و انواع شاخه های روانشناسی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. لازم به ذکر است که  مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایکو با مشاوران با تجربه خود در تمامی زمینه ها مشاور تخصصی انجام می دهد.   ادامه مطلب ...